Join Waitlist We will inform you when the product arrives in stock. Please leave your valid email address below.

Роз’яснення щодо безпечності нашої продукції

Сувеніри, які ми виготовляємо з металу війни, є повністю безпечними та не заборонені до використання і транспортування. Жоден з них не містить ані детонаторів чи вибухових елементів, ані горючих та вибухових речовин. Проте серед працівників різних підприємств та установ іноді трапляються некомпетентні особи, які відмовляються приймати такі сувеніри до відправлення компаніями-перевізниками, відбирають їх під час митного контролю в аеропортах, тощо.

Задля уникнення подібних ситуацій в майбутньому пропонуємо вам ознайомитись з документами, які підтверджують безпечність наших виробів на законодавчому рівні, та запам’ятати порядок ваших дій у разі виникнення непорозумінь в будь-якій установі України.

Якщо працівники компаній-перевізників або пошти відмовляються приймати до відправлення сувеніри, придбані у нашій благодійній крамничці:

1. Продемонструйте оператору або керівнику відділення скан-копію висновка експертного дослідження, зробленого на один з наших виробів у експертно-криміналістичному центрі МВС. Зверніть увагу на пункти, які говорять про непридатність даного предмету до пострілу та вибуху, а також на висновок: “не є боєприпасом”. Зверніть увагу поштового працівника на той факт, що законодавством України не заборонені пересилання деактивованих боєприпасів, безпечних частин боєприпасів та інших предметів, які не несуть загрози. У внутрішніх розпорядженнях логістичних компаній та державної пошти також відсутні подібні заборони.

2. У разі виникнення сумнівів запропонуйте працівнику компанії викликати поліцію або військову службу правопорядку. Згідно чинного законодавства, усного підтвердження безпечності наданого сувеніру достатньо для прийняття його до відправлення та транспортування.

3. Обов’язково повідомте нас про ситуацію, яка склалась, вказавши місто, назву та адресу компанії, на електрону пошту starsofhope@ukr.net або за номером +380958462170. Ми проведемо роз’яснювальну роботу з працівниками та операторами, аби наступного разу відправлення наших сувенірів було для вас швидким та комфортним.

Якщо митна служба аеропорту “Бориспіль” просить вас викинути сувеніри, придбані у нашій крамничці, мотивуючи це тим що вони заборонені до транспортування у повітряному судні:

1. Продемонструйте працівникам митного контролю/служби безпеки аеропорту/тощо лист від Генерального директора аеропорту “Бориспіль”, який був надісланий у відповідь на наш запит щодо транспортування сувенірів повітряним транспортом. Зверніть увагу працівників на те, що рішення щодо допущення/недопущення виробів на борт компетентні приймати лише працівники поліції.
Лист від керівництва аеропорту Бориспіль
Будь-які вимоги працівників аеропорту викинути вироби з металу війни є незаконними! Ви маєте право ігнорувати їх та запросити поліцію для вирішення проблеми.

2. Якщо при оформленні замовлення у нашій крамничці ви вказали, що плануєте перевозити наші вироби у літаку з ДП МА “Бориспіль”, і отримали в додаток до сувенірів лист такого зразка, обов’язково продемонструйте його працівникам аеропорту.

3. Обов’язково повідомте нас про ситуацію, яка склалась, вказавши дату та час коли відбувся конфлікт з працівниками аеропорту або номер вашого рейсу, на електрону пошту starsofhope@ukr.net або за номером +380958462170. Ми проведемо роз’яснювальну роботу та проінформуємо керівництво аеропорту про порушення з боку працівників, аби наступного разу транспортування наших сувенірів повітряним транспортом було для вас легким та комфортним.

Якщо митна служба іншого аеропорту на території України просить вас викинути сувеніри, придбані у нашій крамничці, мотивуючи це тим що вони заборонені до транспортування у повітряному судні:

1. Проінформуйте працівників митного контролю/служби безпеки аеропорту/тощо про те, що рішення щодо допущення/недопущення виробів на борт компетентні приймати лише працівники поліції. Будь-які вимоги працівників аеропорту викинути вироби з металу війни є незаконними.

2. Якщо при оформленні замовлення у нашій крамничці ви вказали, що плануєте перевозити наші вироби у літаку, і отримали в додаток до сувенірів лист такого зразка, обов’язково продемонструйте його працівникам аеропорту.

3. Обов’язково повідомте нас про ситуацію, яка склалась, вказавши дату та час коли відбувся конфлікт з працівниками аеропорту або номер вашого рейсу, а також назву аеропорту, на електрону пошту starsofhope@ukr.net або за номером +380958462170. Ми проведемо роз’яснювальну роботу та проінформуємо керівництво аеропорту про порушення з боку працівників, аби наступного разу транспортування наших сувенірів повітряним транспортом було для вас легким та комфортним.

Звертаємо вашу увагу!
Ці роз’яснення та листи підготовлені відповідно до українського законодавства. Нажаль, ми не можемо надати подібну підтримку при проходженні митного контролю в інших країнах, але наразі нам відомо що в країни ЄС та США вдавалось провозити наші сувеніри безперешкодно, не надаючи жодних документів.

Наполегливо просимо повідомляти нас про всі конфліктні ситуації, які виникають при транспортуванні сувенірів нашого виробництва. Вони пов’язані виключно з некомпетентністю посадових осіб, і ми можемо та хочемо усунути такі проблеми в кожному куточку країни. Ми працюємо виключно в правовому полі та не продаємо жодних заборонених предметів. Будемо вдячні за розуміння та співпрацю 💓

Щастя не стає менше, коли ним ділишся. © С.Гаутама